Altijd 2 jaar garantie

Bij Trisq.nl ben je altijd gegarandeerd van 2 jaar garantie op al je producten. Hierdoor kun je optimaal genieten van onze raamdecoratie. Wij leveren alleen producten van de hoogste kwaliteit, waardoor wij er van overtuigd zijn dat je lang kunt genieten van onze prachtige producten. Wij zijn pas tevreden wanneer onze klanten dat ook zijn. Daarom helpen wij je zo goed en snel mogelijk in het geval er problemen of klachten zijn.

Naast de 2-jarige garantie is ook de wettelijke garantie van toepassing op al onze producten. Dit betekent dat je bij Trisq.nl altijd het recht hebt op een goed product. Wanneer het product verkeerd, defect, incompleet of beschadigd is, zal Trisq.nl het product kosteloos herstellen of vervangen. Wanneer dit het geval is, kun je contact opnemen met onze klantenservice, waarna op basis van de garantiebepalingen wordt gekeken of de klacht gegrond is.

Ontevreden over onze producten en/of service? Laat het ons weten!

Op al onze producten heb je 2 jaar garantie. Ben je niet tevreden over de service of is het artikel onverhoopt beschadigd? Meldt dit dan bij ons telefonisch 0528-522136 of via het volgende mailadres: info@trisq.nl. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Voor een uitgebreidere beschrijving van de garantievoorwaarden verwijzen we je graag naar onze algemene voorwaarden.

1. Artikel defect ontvangen?

Heb je het artikel defect ontvangen? Meldt dit dan binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek schriftelijk aan Trisq.nl door te mailen naar: info@trisq.nl of laat hier een bericht achter met je probleem. Wil je graag direct in contact komen met een van onze werknemers, dan kun je telefonisch contact opnemen via het volgende nummer: 0528-522136.

2. Klacht of defect valt binnen de garantie

Indien jouw artikelklacht en/of -defect binnen de garantiebepalingen valt zoals omschreven in de algemene voorwaarden, dan zal Trisq.nl de geleverde producten naar keuze van de klant kosteloos herstellen of vervangen. Trisq.nl is echter niet aansprakelijk voor de schade
in de volgende gevallen:

  • Schade veroorzaakt door opzet of bewuste roekeloosheid.

  • Het product zelf heeft bewerkt of door anderen heeft laten bewerken.

  • Het product aan abnormale omstandigheden heeft blootgesteld of abnormaal heeft behandeld.

Voor klachten dien je eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Onze servicemedewerkers hebben technische productkennis en kunnen je goed helpen bij het vinden van een passende oplossing. Uiteraard zullen wij je klacht juist afhandelen.

3. Klacht of defect valt buiten de garantie

Als specialist op het gebied van raamdecoratie mag je als klant van ons te allen tijde deugdelijke producten verwachten. Ook wanneer je gedurende een bepaalde periode een product van ons gebruikt, mag je verwachten dat deze nog goed functioneert. Wanneer dit niet het geval is, kun je ook buiten de garantietermijn met je gegronde klacht bij ons terecht. Mocht dit het geval zijn, meldt dit dan schriftelijk aan Trisq.nl via het volgende mailadres: info@trisq.nl.

4. Transportschade

Helaas kan het soms voorkomen dat er tijdens het transport beschadiging optreedt aan het pakket en/of de inhoud ervan. Dat is een zeer vervelende en kwalijke zaak en daarom willen wij hier graag een geschikte oplossing voor zoeken. Wij verzoeken je dan ook om het volgende te doen:

  • Maak duidelijke foto’s van de betreffende schade en stuur deze naar info@trisq.nl.

  • Geef een duidelijke omschrijving van het probleem.

Transportschade kan na ontvangst van de foto’s van de desbetreffende schade vergoed worden indien uit te wijzen is dat de schade daadwerkelijk is opgelopen tijdens het transport.

5. Retourneren

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Vervolgens heb je na de annulering nog 14 dagen de tijd op het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retour sturen van het product komt voor je eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele staat en verpakking aan Trisq.nl geretourneerd worden. Wil je gebruik maken van dit recht, neem dan contact met ons op via info@trisq.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten. Meer informatie over het retourneren vind je hier.

Terug naar onze homepage